Még mindig a Burberry és a Louis Vuitton uralja a luxus világát
A 155 éve alapított Burberry kedden megjelent beszámolója szerint a bevétel 390 millió font volt a január-márciusi...
A 155 éve alapított Burberry kedden megjelent beszámolója szerint a bevétel 390 millió font volt a január-márciusi...
A luxusipar egyik fő piacának számító Japánban történt katasztrófa ellenére várakozáson felüli eredményeket ért el az idei első negyedévben az ágazat legnagyobb szereplője, a Louis Vuitton táskákról is ismert francia LVMH, és a titkos szövésű anyagból készült viharkabátjával és jellegzetes kockás szövetmintájával híressé vált brit Burberry.
A Bella Italia blog is büszkén hirdeti, hogy még a francia luxusmárkák Olaszországot választják, ha fotózásról vagy...
A világ legnagyobb luxusipari társasága, a Louis Vuitton táskákról is ismert francia LVMH csoport többségi részesedést vásárol az órákat és ékszereket családi vállalkozásban gyártó olasz Bulgariban.
A tételek között lesz egy skarlátvörös sifon hálóruha a hozzátartozó hosszú köpennyel és egy 1960-as évekből származó...
A 2010-es őszi-téli divat meglehetősen sokszínűre sikerült, de azért a trendek egyértelműen beazonosíthatóak. A Louis Vuitton az ötvenes éveket feldolgozó új hullámon lovagol - látványosan.
A Louis Vuitton luxus kategóriájú divatmárkát is megérintette a közelgő labdarúgó világbajnokság. A brand exkluzivitásához illően élő futball-legendák – Pelé, Maradona és Zidane – működnek közre a legújabb kampányban – olvasható a Sportsmarketing blogon.
Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió...
Marc Jacobs valószínűleg hatalmas rajongója a Mad Men (Reklámőrültek) című amerikai tévésorozatnak vagy pedig...
Köszönet az interneten egyre szaporodó virtuális piacoknak, ha vásárolni akarunk, már nem kell a plázákban ölre menni a tömeggel, sőt, nyugodtan elrugaszkodhatunk a magyar boltok által kínált választéktól is. Elég egy dombornyomott bankkártya, és bármit megvehetünk, legyen az iPhone, Tiffany nyaklánc vagy Louis Vuitton táska. Ám mielőtt a virtuális pénztárnál jóváhagyjuk a tranzakciót, nem árt, ha meggyőződünk róla, hogy az áru, amelyre szemet vetettünk, nem csak olcsó hamisítvány-e. Ennek kiderítése nem is olyan egyszerű, mint gondolnánk.